VV 069: Digimarkkinoijan käsikirja, osa 2/6

Digimarkkinoijan käsikirja käsittelee kaupallisesti merkittävien asiakkaiden ohjaamista liiketoimintasi pariin verkossa.

Äänikirjan avulla on mahdollista hankkia useita erilaisia liiketoimintaa kasvattavia asiakasvirtoja. Vaikka yksi keino tyrehtyisikin syystä tai toisesta, liiketoiminnan kasvu ei lopu kuin seinään.

Tässä toisessa, noin 40 minuutin mittaisessa osassa pääsemme kuuntelemaan Moduulin #1 – Hakukoneoptimointi. Moduuli kattaa mm. avainsanatutkimuksen eri osa-alueet sekä korkealaatuisen sisällön tuottamisen perusteita.

Digimarkkinoijan käsikirja käsittelee kaksi isoa kävijöiden hankkimisteemaa viiden helposti seurattavan moduulin muodossa mm. seuraavia asioita:

  • Opit käyttämään kolmea liiketoimintaa kasvattavaa pienten pääomien markkinointikanavaa
  • Löydät kaksi tehokasta keinoa aihealueeseesi tiiviisti liittyvän kohderyhmän paikallistamiseksi
  • Hyödynnät ilmaisia kävijöiden hankintamalleja liiketoiminnan pohjana toimivan peruskallion muuraamiseksi
  • Näet tapoja sosiaalisen median valjastamiseen laadukasta lisäarvoa ja ongelmia ratkaisevaa sisältöä tuottamalla
  • Hanki tietous itsesi vapauttamiseen oravanpyörästä automatisoimalla liiketoimintasi pullonkauloja

Kuuntele äänikirjan toinen osio tästä!

Kommentoi podcastia

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.